Benimde uyuşmazlığım var 27+5 im pazartesi 28 olucam doktor kontrolüm normalde ayın 29 unda o zamanda tam 29+0 oluyorum doktora sordum kontrole geldiğimde yapılsa 29 haftalıkken sıkıntı olur mu dedim olmaz dedi ilk önce test yapıcakmış duruma göre dedi ama kimisi 28 içinde olması gerekiyor diyor doktor sorun olmaz diyor bilmiyorum benimde kafamda karıştı