Kızlar progestan kullanıyorum hafif lekenmem oldu 6. Haftada 15 gün kullan dedi doktor bi kaç kere kullanınca lekelenmem durdu ama afedersiniz iç dudak tarafını hep soymuş pempe pempe ve aşırı kaşınıyor soyulduğu için bende sudocrem sürdüm 2 kere.Normal mi progestan yapar mı biraz araştırdım normal diyorlar akıntımda var içsel değil ama dış dudaklar soyulduğu için orda kaşıntı var bu durumu yaşayanlar varmı cevaplarsanız sevinirim🙏🏻💓