bebissss esrayvz25 sizinle aynıyım benim son reglim 6 Kasımdi bende doktora gittiğimde bişey gözükmedi bugün gittiğimde kese vardı çok şükür ayın 29 unda tekrar gidecem inşallah bebek ve kalp atışını diyarim
Eda42_ sudeelmastass 8 haftalık olması lazımken 6 haftalık çıkmış yaa peki bunun için doktor birşey dedi mi
Eda42_ sudeelmastass Ben diğer arkadaş yorum yaptı sandım canım o yüzden karıştı 😅😅☺️☺️ senin 6 haftalıksa inşallah iki hafta sonra duyarsın kalp atışını inşallah amin 🤲🏻🤲🏻
babymom2026 sudeelmastass son adet gününden bu güne kadar sayacaksın canım uygulamaya gir son adet tarihini o belirtiyor zaten