sudeelmastass bugün kontrole gittim ilk gidişim ultrason resmi verdi 11.8 mm yaziyor tahminimce 4-5 haftalik diye düşünüyorum sizce kaç haftalıkdır?
esrayvz25 sudeelmastass benimde son regl tarihim 12 Kasım Salı günü gittim bişey göremedi doktor aralığın 31 inde tekrar gidicem inşallah çok merak ediyorum
Aykerny Mesela 5 haftalık 3 günlük diyelim ultrasyonun o yazılarına bak tek tek 5w3d yazar haftan ve günün yazar
bebissss esrayvz25 sizinle aynıyım benim son reglim 6 Kasımdi bende doktora gittiğimde bişey gözükmedi bugün gittiğimde kese vardı çok şükür ayın 29 unda tekrar gidecem inşallah bebek ve kalp atışını diyarim
Aykerny sudeelmastass şimdi öğrendim en anasayfada o yukardaki sol 3 çizgiye tıkla resim yükle yazıyor tıkla seni bi sayfaya yönlendiriyor ordan fotoğrafları seç paylaş de link veriyor kopyala gel burda forumda sorunu yaz altına da linki yapıştır bu şekilde oluyomuş canım
Fazilet07 Bende 21 Ekim’de son adet bugün doktor ultrason da 6 haftalık dedi 🤭 son adeta göre 8 haftalık olması gerekiyor