Arkadaşlar merhaba bir şey sormak istiyorum daha önce başına gelen olmuştur belki. Doktora gittiğimde 5 hafta 3 günlük hamileydim 2 ayrı kese gözüktü ultrasonda doktorum 2 hafta sonra gel kalp atışını duyabiliriz ve gebelik oluştuysa görebiliriz dedi bugün gittim keselerde. Biri 8 hafta diğeri 6 hafta gözüküyordu ama her ikisi de boştu bebek yoktu . Ve nasıl olduysa 3. Bir kese oluşmuş oda 5 haftalık gözüküyordu ölçümlerde . Doktor bebek kendini üçüz yapmaya çalışmış dedi. Şuan onda herhangi bir şey gözükmedi ama doktorum bir hafta bekleyelim eğer bir bebek göremezsek gebeliği sonlandırırız dedi daha önce benzer bir durum yaşayan oldu mu acaba biz çok şaşkınız