Kızlar dünden beri bebek sürekli sağda toplanmaya başladı ve bu sürekli hale gelmeye başladı. Nstde 20 civarı sancılar çıktı ama ben bir şey hissetmiyordum. Doktorumuz da yarın sezeryan ile bebişi almaya karar verdi 🙏🏻 kızımı sağlıkla kuveze girmeden kucağıma alabilirim inşallah dualarınızı talibim 🙏🏻🩷