Ardahan91 Biri söyledi sağlık ocağından hamileyken babadan da kan testi alıp Ankara’ya gönderdik biz diye. Var ki başına gelen? Bedir bu olay duyan eden
Senadumann Evet sma için yapılıyor bizim nikah zamanı yapılmamış yürürlükte değilmiş bu yıl eşimden kan alınıp gönderildi temiz çıktı çok şükür
aysezgi Senadumann Ne kadar sürede çıktı acaba sunucunuz? Biz de kan vermiştik. Merak ediyorum ne zaman çıkacağını da.
Senadumann aysezgi 1.5 ayda çıkıyor sonuç eğer olumsuz olursa arıyorlar bir sıkıntı çıkmazsa aramiyorlar
Ardahan91 Bizimki almadı , özel bir durum olunca mı alıyorlar alıp /almama gereği nedir . Herkese yapıyorlarsa bazılarına neden yapmıyorlar
Leontiine Ardahan91 Sma için olabilir mi diye düşündüm ama hamileyken alınmıyor o da biz nikah işlemleri yaptırırken alınmıştı sonuç 6 ayda falan açıklanıyor neden istediklerini söylemediler mi? Şu an gebeyim benim eşimden kan alınmadı hiç
Gks_01 Ardahan91 sma için mi ? Biz nikah işlemleri için sağlık muaynesi falan olurken almışlardı biraz uzun sürmüştü çıkması
Senadumann Gks_01 2021 den önce evlenenlerde yapılmadığı için yeni kanun çıkmış onlarda yaptırmak zorundaymis