runcet 29+5’teyim ve ilk gebeliğim, afedersiniz iç çamaşırımda ufak ufak ıslanmalar oluyor. İdrar kaçırma mı diye düşünmüştüm ama değil sanırım. Herhangi bir ağrım sızım vs yok. Hiç böyle bir şey yaşayan oldu mu? Endişelenmeli miyim?
bohembircadi runcet geçen hafta oldu bana. 30+3 haftalıktık. Uzanıyordum bir anda ıslaklık hissettim hemen doktora gittim bana akıntıdan kaynaklı dedi. Ama siz de isterseniz içinizin rahat etmesi için doktorunuza sorabilirsiniz. 💗🌸
Simlifar runcet idrarı yaptıkta sonra arka popomuzda kalan ıslaklık su gibi akıntı yapıyor 1 damla kalıyo her idrardan sonra arka kısmı da kurulayın damlama olmaz ben kâğıt havlu kullanıyorum ıslaklıgı daha iyi çekiyor
ikincibahar_08 runcet bende yaşıyorum ama idrar olduğuna eminim çünkü birden bebek baskı yapıyor eğer sudan şüpheleniyorsan doktoruna söyle bi test yapıyorlar orda anlaşılıyor
ayser2622 runcet evet benim kuzenim böyle bi şey yaşadı . Doktor demiş azar azar suyun gidyor. Sen de doktora muhakkak söyle
gulugur Bende 29+2 haftalık gebeyim bende de aynısını var doktorlar normal diyo o akıntıya bende umursamadım hiç
eed21 Bende de oluyor akıntı vs olduğunu düşünüyorum. Ama içinize şüphe düştüyse doktorunuza başvurun
Hashasim2020 Mantardan dolayı olmuştu bana çamaşırım resmen su ile ıslanmış gibi ıslanıyordu hatta suyum sızıyor sanmıştım ama enfeksiyon çıktı fitil vermişti doktorum, işe yaramadı doğurana kadar devam etti valla
nuriyegcl Hamilelikte normal deniyor bebek hareket ettikçe bile oluyormuş o akıntılar şeffafsa kokusuzsa bir problem olmuyormuş bende de oluyor birkaç haftadır
ikincibahar_08 ayseehu turnusol kağıdı gibi bi kağıt var onu kokuyorsunuz renk değişiyor ona göre anlıyor doktor bebeğin suyu mu idrar mı