ebrudefnee pinaryenigeldi geçen hafta biraz vardı ama bu hafta çok yok ara ara oluyor ama çok değil hafif geliyor sonra geçiyor ama kasık ağrısı ve sanki adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyor
yigitalparslan sudebsrn bilmiyorum:( sat a gore 8 haftaya yeni girdim ama kese ve Yolk sac daha 3 gun once görüldü. Gec dollenmenin ağa babasını yaşıyorum o yuzden net haftam hala belli degil. Bebegi görüp kalp atisini duyunca tarihler duzenlenecek inşallah
elifayaz112_ Eylem3465 ben de iki kızdan sonra bı oğlumu kaybettim bunun erkek olacağını duyunca sevinçten ağladım 😊