mmomyisss Kızlar bebeğim 32. haftada doğum pozisyonunu almıştı 34te başı tekrar yukarı dönmüş. Tekrardan doğum pozisyonunu alır mı yaşadınız mı daha önce?
Aysenurkeser mmomyisss ben en son 30. Haftada gittim makat gelişliydi hiç doğum pozisyonu almadı inşallah benimkide döner haftaya kontrol var döndüğünü vs nasıl anlıyorsunuz ben hiç anlamıyorum
umynurr mmomyisss benimki bi asagda cikti cikacak diyom 1 saat aonra gogus kafesimin oralarda surekli donup duruyor napiyorsa icerde🤣🤣
Busranur_mnts umynurr Ay benimki de öyle w8 haftada baş aşağı dönmüştü 31dw gittim dün asistan baktı pozisyon söylemedi ben de sormayı unuttum bugün de kaburgama dayanmış oturamıyorum resmen inşallah hala baş aşağıdır 34 de gidicem yine
umynurr Busranur_mnts 28 haftada itibaren donduyse asagi sorun yok o doner durur icerde yumurcaklar oynuyor icerde napsinlar yerleri daraliyor bi bosluk bulup oraya buraya giriyorlar🤣
umynurr Busranur_mnts aynen can acitiyorlar ama dogunca karnimizdaki hallerni cok ozleriz gibi hissediyom benim kiz bebek masallah hareketli disari cikncada boyleyse 🤭🤭🤭
Busranur_mnts umynurr ben de merak ediyorum valla sağlıkla gelsinler de uslu uslu olsunlar inşallah 🤣
mmomyisss Aysenurkeser inşallah döner doğuma kadar dönermiş öyle söyledi arkadaş inşallah ikimizinkide döner