Hepimizinsorunlarivar13_ Spinal anesteziyle doğum da hava borusu takılıyor mu ağıza ilk genel anesteziyle oldu doğumum kalktığımda o boru yüzünden nefessiz kaldım hemşire çekene kadar travma kaldı bende
makbule2025 Hepimizinsorunlarivar13_ spinal sezeryen de zaten baygın olmuyorsunuz bilinciniz açık takılmıyor
gmzkr Hepimizinsorunlarivar13_ Ben bel fıtığından ameliyat olunca (spinal) yüz üstü yatırdılar ameliyat masasına ağızdan da hava verdiler. Genel anestezideki boruyu nasıl hissettiniz ki? Ben genel anestezi aldığımda gözümü odada açıyordum 😂😂 hemşirelerin uyandırana kadar canı çıkıyordu.😃
Hepimizinsorunlarivar13_ makbule2025 komplikasyon gelişir diye belki takarlar diye düşündüm teşekkürler
Hepimizinsorunlarivar13_ gmzkr uyanana kadar ağzımdaydı boru ameliyathanede beklettiler gözümü açana kadar açtığımda 4 5 saniye boru ağzımda kaldı hemşire başımdaydı farkedince uyandığımı çıkardı
gmzkr Hepimizinsorunlarivar13_ Normalde ameliyat bittiği anda oradan çıkarılır hasta ve uyandırma odasına alınır. Orda bekler hemşireler hastanın uyanmasını. Sizinki biraz şanssızlık olmuş çünkü defalarca ameliyathaneye girmiş biri olarak diyebilirim ki ameliyatı biten hasta ameliyat masasından kaldırılır ve uyandırma odasında uyanması beklenir.
Hepimizinsorunlarivar13_ gmzkr uyandırma odasıdır belkide tam ayılmadığım için ortamı hatırlamıyorum ama o soluk borusunu çok iyi hatırlıyorum 😂
gmzkr Hepimizinsorunlarivar13_ Uyandırma odasında borunun ne işi var kız 🤭 orası normal bomboş bir yer sedye üstünde uyanmanı bekliyorlar sadece. Belki narkozun etkisiyle öyle bir şey hatırlıyor olabilirsiniz. Çünkü ben de ameliyat esnasında saçma sapan şeyler görmüştüm. Ufak bir sandal üstünde dalgalı denizde gidiyordum sürekli 😁
gmzkr Hepimizinsorunlarivar13_ Boğaz tahrişi zaten gün boyu sürüyor bende de olmuştu. Ama boru çekildiğini hatırlamıyorum. Boru takılıyor tabi boru tahrişi de gün boyu sürüyor.