Yelizmurat Duyguanneoluyor ay ami insallah canim ya heycan basio beni birazda korku acikcasi sen nasilsin
Duyguanneoluyor Yelizmurat korkum heyecanımı bastırıyo galiba ya çok korkuyorum doğumdan bu korkuyu nasıl atıcam üstümden bilmiyorum
Oglum Yelizmurat çok şükür iyi geçiyor ilk başlar çok çektim bunaltilardan şimdi rahhatim iş konusunda da iyi sen nasilsin canim
Yelizmurat Oglum ah canim ben ilk 4 ay hep kustum gunde 2,3 kere cok kotu gecti. Ama simdi hafif bel agrilari bacak agrilari disinda iyiyim cok sukur ya artik gelsin yavrularimiz bence :)