mimozakahvecisi Bu ay 3ünde gebelik öğrendim bir gün sonra kanamam oldu kimyasal gebelik yaşadım 10unda temizlendim 15inden itibaren yaptığım ovülasyon testleri bugün pik mi sizce?
Busraaaakkk mimozakahvecisi Bana da silik gibi geldi canım bu kaset testlerde ne yazık ki bu belirsizlik oluyor