Gks_01 elfdokan ben başından beri imom omega kullanıyorum hem folik asit hem vitamin doktorum doğuma kadar kullan dedi
Ayseguls_baby elfdokan 12. Haftaya girerken folik asiti bıraktırıp multivitamin demir ve d vitaminine başlatmıştı
mucizemm04 Ben folik asit kullanmayı tercih etmedim açıkçası meyve ve sebzelerle destekliyorum folik asitimi☺️
elfdokan İlk gebeliğimde ben de ilk üç ay kullanmıştım şimdi bitti ve 12. Haftaya girdim alsam mı almasam mı bilemedim