Kızlar 14 haftalık hamileyim 1 haftadır mantardan dolayı kaşıntım oluyordu vajinamda çok artmıştı doktora gittim fitil yazdı mixovul 2 gün kullandım 2. Günün sabahı idrarımı yaptıktan sonra kan geldiğini gördüm peçeteye de geldi fitilden diye düşündüm geçmesini bekledim yattım tekrar uyandım tekrar idrarımı yapınca yine kan geldi sonra hemen hastaneye gittik doktor ultrasonla baktı önce bebek sağlıklı dedi rahim ağzına baktı orda da açılma vs görmedi ama her ihtimale karşı bu yağlı iğneden yaptılar fitili bırakmamı söyledi birde progestan ilaç yazdı. Bu durumu yaşayan var mı aranızda? Çok tedirgin oldum umarım düşük tehditi vs yoktur fitilden olmuştur dimi :( Bu fitili kullanıp kanaması olan oldu mu ne dedi doktorunuz size ? Birde hastaneden gelince burnum da kanadı tek taraflı anlamıyorum normal mi önceki gün de boğazımdan kanlı balgam geldiğini gördüm.