lalefidan Hanımlar tahminleriniz nelerdir ben kız hissediyorum ama bilmiyorum 14 haftadayız merak ediyorum
deryakurtulus Kız bence, sırtı ve kafası yuvarlak. Erkeklerin daha kavisli ve büyük oluyor. Sağlıkla gelsin. ☺️