Annişler nasılsınız öncelikle bende iyiyim 30+2 günlük oldm alışverişim tamam herşeyi yıkadım ama utulemedim daha pek fazla bişi almadım çünkü geçen yıl oğlum doğmuştu yine oğlum olck herşey vardı evde ama sizce çantamı ne zmn hazirlasam?oğlum 35+4 doğdu çünkü sancılarım 32 de başladı suyum geldi şimdi tekrar sancılarım oluyor oğlumda sürekli kucağımda korkuyorum hazirlasam mi şimdi diye ne olur ne olmaz diye hazır olsun sadece utulucegm erken mi acaba?