ilkiminannesi Estrofem Folbiol Coraspirin Progestan 200 Proluton Monodoks Prednol Oksapar 0.4 Prolutex 25 MG Bana bunları söylediler size de mi böyle verildi Nasıl yetişeceksek bu kadar ilaçlara Çok yan etkilerini var mı ? Bilenler yazabilir mi?
Aaayseeert ilkiminannesi Estrofem Dekort Duphaston Folik asit D vitamini Axeparin 6000 Progestan Kullanıyorum bende . Yani yan etkileri uyku yapıyorlar , bir de çok acıkıyorum . Kafam sürekli sersem gibi
ghostty ilkiminannesi herkesin tedavi şekli farklı oluyor. Ben estrofemi hazırlık sürecinde kullandım mesela. Onun dışında folidoce , oksapar, progestan dex, progestan fitil ve coraspin kullandım transfer ve sonrasında da 12. haftaya kadar.
Aaayseeert ilkiminannesi benim bu üçüncü transferim ilki olumlu olmuştu fakat 10. Hafta da kalbi durdu kalp sesini duyana kadar kullanmıştım hepsini
Aaayseeert ilkiminannesi şimdi daha 3. Günümdeyim transferimin olumlu olursa daha kalp sesine kadar kullanırım
ilkiminannesi Aaayseeert çok yeni inşallah güzel haberler alırız . Bende regl bekliyorum bu hazırlığa girmek için