Bsrasmssk 37+5 ama bizim oğlan 20 gün önden gidiyor doğması lazım ama ne sancı ne ağrı hiçbir şey yok 🥲
halefsu Bsrasmssk bendede sancı yoktu ama öyle önden gitmiyordu . Suni sancı verip normal istedi Doktor ben kesinlikle kabul etmedim zaten çok korkuyodum zorla doğum yaptıracaklardı sonra sezeryan için gün verdi öyle oldu
Sun10 Bsrasmssk 20 gün nesi önden gidiyor canım kilosu falan mı? Benim de 39 hafta kilosu fazla korkuyorum hala da gelmiyor
zamansmomm Bsrasmssk önden gitmesi erken geleceği anlamına gelmiyor iri bi bebektir zamanınızdasınız bikaç haftaya gelir
gunes866_ Bsrasmssk Benim bugün 10 gün onde çıktı yani 38 deyim asagı baskı var agrı var ama sancı yok. Uyku yok asırı sıkıldım yoruldum doğdun istiyorum çok bunaldım hergün acı böylede. Bi daha kontrolde hayalim doğuma almaları
Bsrasmssk halefsu ya ben de sezaryenden korkuyorum, normal doğum olmasını istiyorum yarın nst ye gireceğim doktora suni sancıyı kendim teklif edeceğim 😬
Bsrasmssk Sun10 kilosu önden gidiyor çiçeğim gelişimi falan her şeyi doğuma hazırız ama geçen hafta 3570 kiloydu bu hafta 4 olmuştur 🥲
Sun10 Bsrasmssk biz de 3800 dük kaç günler önce ama doktor hiç önden gidiyor dememişti bana şimdiye kadar 39. Haftadayız insallah artık kilo almıyordur 🤦🏻♀️
Bsrasmssk halefsu kızzz biraz daha büyürse çıktığı gibi anaokuluna göndercez 😂😂 Atilla bebek var ya dişli falan doğdu insan bi korkuyor 😬😂
halefsu Bsrasmssk Allah Allah sende az değilsin haaaa anam sen böyle cesursan çocuk tabi tosun paşa olur 😅
halefsu superiji ha maşallah heralde yılın vakası buda . Bebek isteyenlerin testleri hep yalancı pozitif adet gecikmesi ve bebek doğmaması bu senenin vakaları🥹
Bsrasmssk superiji amaaann senin haftan dah büyük 🥹 aşkım Allah tez zamanda kurtarsın🌸 sende şey oluyor mu karında sertleşme