Kızlar ben daha önce birkaç arkadaşın postunda yaptırmayı düşünmediğimi yazmıştım ama 2 doktor da ısrarla yaptırmam gerektiğini söylediği için mecburen randevu aldım pazartesi gideceğim ama çok korkuyorum olumsuz bişey duyarsam kendimi tanıyorum çok kafama takarım, hamileliğimi zehir ederim kendime. Şunu bilmiyorum, bilmediğim için soruyorum sizlere, herhangi bir sorun varsa anne karnında müdahale edilebiliyor mu, bu testin faydası ne? Ya da doğumdan hemen sonra tedavi mi başlanıyor. Olumsuz birşey duymaktan korkuyorum, fikirlerinize ihtiyacım var