Merhaba 38+3 deyim dün doktora gittim sancım falan yoktu neyse bu sabah burun tıkanıklığı ile kalktım yataktan halsizim muhtemelen hasta olacğım dün akşamdan beri de affedersiniz ishal gibiyim daha deminde midem bulandı kustum üşütmekten mi kaynaklı yada başka sebebi olabilir mi ya? 🥴