Kızlar sabahtan beri aşırı üşüyorum ellerim ayaklarım buz gibi üşüyor üzerime 2 kat battaniye çorap patik çeket ne giydiysem geçmedi buz gibiyim bugüne kadar hiç bir şey olmamıştı 5.gün böyle oldum aranızda böyle olup tutunan varmı bu arada 5.gün embriyosu dondurulmuş