Dgkfj5 geçen hafta kontrolümde doktor 24 saat içinde 10 ve üstünde hareket ederse sıkıntı yok demişti, bazı günler çok hareketli bazı günler sakin olmaları normal diye biliyorum ben de, 24 saatte 10un altında hareket etmişse acile gelin demişti. Önce sayın bence, 10dan azsa acile gidin