GozdeKB Merhabalar ben ilk defa ayın 3 ünde çatlatma iğnesi oldum 4 ünde pik gördüm sorum şu pcosta adet düzensizliği var biliyorsunuz bu iğneden 14 gün sonra mı adet olunuyor yada yine baya gecikme olabiliyor mu
cansuilmezli GozdeKB merhaba çatlatma iğnesi ile hamile kalan biri olarak evet 14 günün sonunda adet olduğu söyleniyor doktorum benden 14. gün kan verip beta değeri istemişti inşallah güzel haberi alırsınız
GozdeKB cansuilmezli suan bende 15.gündeyim 4 ünde pik gördüğüme bakarsakta 14.gün oluyor adet belirtiside yok iğneden 12.gün sonra yaptım çok çok silik çıktı gözle görülemeyecek kadar alttan flaş tutup bakın dediler öyle bakınca belli oluyor ama bilmiyorum bi dahada yapmadım adet olmayı bekliyorum
cansuilmezli leventakturk açıkçası herhangi bir test yapmadım sadece birkaç ay öncesinde kan testlerim vardı