Merhaba ben rahim filmi çekilmeye karar verdim yıllardır deniyorum sonunda rahim filmi çekilmeye karar verdim ücreti hani artık takmıyorum normalde devlet hastanelerinde yoktu özeller pahalı diye bekliyordum ama bunu beklemenin benim için bir yarari olmayacağı zaman kaybettiğimi farkına vardım en azından rif filminde çekinir öyle rahat ederim diye düşündüm sizlere şu an sormak istiyorum rahim filmi çekilme bir tehlikesi var mı ya da ne bileyim böyle hani bir şeylerin gafletine düşüp hemen mi çekiniyorum ya da şöyle söyliyim her hastanede çekinilmezmiş sonuçta ben tanımadığım bir ilde yaşıyorum ve tanımadığım iki özel hastanede var ben de en uygun olanını sectim hastaneye bilinmedik hastane değil zaten tek özel hastaneler öyle söylüyom ama bu rahim filmini mesela doktorlar yanlış çekebilir mi yanlıştan kastım bana zarar verecek verecek çekebilir mesela tüplerimde sıvı bırakabilir mi ama bunun sonucunda bana kötü sonuçlar doğabilir mi başından böyle şeyler geçenler veya böyle bir şey olmaz diyenler var mı bu arada anestezi ile çekileceği büyük ihtimalle ben tüm mü uyuyacağım tüm bunları merak ediyorum