Herkese merhabalar 20 + 3 haftalık hamileyim bu sabah üçlü kablosuna ayağım takıldı yüzüstü düşmemek için bacağımı açıp popo üstüne düştüm ama kasığım ağrıyor bacağımı açtığım için muhtemelen çok şükür bir kanama gelmedi haftanın da küçük olduğu için bebek hareketlerinden zaten daha yeni yeni hissediyordum sizce bir sıkıntı vs olur mu yine kendi doktoruma yarın gideceğim ama içim içimi yiyor