Ben de 9.haftamdayim ferritin 4 çıktı şu an daha çok küçük olduğu için damardan veremem mecburen hap kullanacaksin demişti doktor o zamana kadar inşallah bir düzelme olursa damardan almam hiç olmazsa mecburen ben de damardan tedavi olacağım yan etkisi olduğunu dusunmuyorum