Glsmrt Bende hamileliğimin o dönemlerinde çok yaşadım. Oturup kalktığımda hiç üzerine basamıyodum ağlayacak duruma geliyordum. Kalsiyum eksikliğinden oluyormuş. Ben hap kullanmak istemedim doktorumda yoğurdu çok ye demişti. Yemiştim bende hafiflemişti ağrılarım