zeyonline01 16 haftalık hanileyim bir önceki kontrolde erkek dendi şimdi de kız bacak arasındaki kordon değilse diye ekledi doktor sizce nedir bi bakar mısınız
Deleted33000 deletedmom43191 ama çok tatlı degilmi bacım ay aklıma geldi oğlumun ultrason resimlerini saklamistim bı hepsine bakayım özledim o resimlere bakmayı kız sende oylemisin
honeyandsun ay öyle kordon mu olur olmaz bence 😂 off o ayaklarını yerim maşallah tütütüü bence de kız 🥺🤍
zeyonline01 honeyandsun videoya almıştım oradan ss yakaladım bende bi kordon göremedim ama sağlıkla gelsin inşallah ❤️
deletedmom43191 Deleted33000 yok canım ben ultrason değilde doğduktan sonra çektiğim fotoğraflara surekli bakarım
Deleted33000 deletedmom43191 ay onlarda bı harika insan o yeni dpgmus hali ile şimdiki haline bakıyor da minicik biseymiş diyor
deletedmom43191 Deleted33000 😍😍😍 yenidiğan bebeklere cok heves ediyorum resmen yeni anne olanları kıskanıyorum minicik bebek sevmek ayrı bir duygu ay napalm 4 cocugu mu yapsam 😆😆
Deleted33000 deletedmom43191 otur yerine kız ne 4 u bana kötü örnek olma bak 😂😂😂😂ayy aman diyim bacimmmm sakın sakın sen sadece resimleri sev yeter