hmtkbs ben de ikizlerimden birini kaybettiğimi hiç bir yan etki görmeden (bulantı-kanama vs) rutin dr kontrolünde öğrendim. Hemen detaylı ultrason a gittik, aynı kanaldan mı besleniyor farklı mı diye kontrol edilmesi için. Bende plesentalar ayrıydı o yüzden diğeri kenarda doğuma kadar kalacak, sonunda da kagıt gibi çıkacak dediler. Şayet aynı kanaldan besleniyor olsalardı kaybettiğimiz yaşayanı etkilemesin diye bağlantıyı laserle yakacaklardı, Çapa da yapan dr lar varmış, herkes yapamıyormuş diye konuşmuştuk o zaman ama buna gerek olmadıgını anladık. Kolay değil ama şükür için çok sebep var, en büyüğü de sizinle hayatına devam eden diğer bebeğiniz. O da kaybı hissediyor, onu da üzmemek gibi bir görevimiz var, ne olur unutmayın🙏🏻zamanla geçiyor, doğum yapıp kucağınıza bebeğinizi aldığınızda bu kaybınızı hatırlamayacaksınız bence. Allah kalan günlerinizi kolaylıkla geçirmeyi nasip etsin