vldnatsvn 37+6 da sancım başladı 38+0 da sabah saatlerinde doğdu 3240 gramdı küvöze girmedi Kilosu iyiyse ve oksijen sorunu yoksa girmez İnşaallah çok erken bi hafta değil ki