Kızlar selam sn post açtım cvp yazan olmadı. Ataşehir memorial da doğum yapan taze anne varmı deneyimlerini zi dinlemek istiyorum 31 ha_taşık ikiz gebeyim özel sağlık sg ortamdan dolayı burda yapacağım. Suit odaları nasıl..? Şikayet varda hemşire azlığı odaların pis oluşundan falan yakınmışlar yeni doğum yapan 1 yıl bile olur deneyim dinlemek istiyorum