merve02312 Kızlar 9 haftalık kürtaj oldm bebek oluşmamsti ama. Sizce kaç ay korunmaliyim kürtajdan ne kadar sonra tekrar hamile kaldınız
meryys merve02312 İlk kürtajmda 2 adet bekledim 1 adet demislerdi muayene sonrası. 2 adet sonrası hamile kaldım ama ondada kürtaj oldum 3 adet dedi doktorum
Helink merve02312 kürtajdan sonra adet gördüm ve korunmadım hamile kaldım 1 adet ve sonra hamile kaldım doktorum korunma 1 dolu 1 boş yap demişti tuttu çok şükür
Deletedmom_878 merve02312 bana 6 ay dedi 6 ay bekledim sonra dişimde problem çıktı 7 ay oldu bu ay denicez bakalım ama 3 aylık düşük yaptım ben
pervvvvin merve02312 merhaba benim de 8-9. Haftada kalp atışı duyulmadı ve kürtaj oldum sonra 2 adet bekleyip korunmadım 3. Adetten sonra hamileyim şu an henüz 4+3 biraz tedirginim aynı şeyleri yaşar mıyım diye
merve02312 pervvvvin inşallah saglikla doğar bisey olmaz ilk mi bilmiyorum ama genelde ilk düşükler tesadüfen oluyormuş sonrasında sağlıklı gebelik olur inşallah