gonul0709 anneniz ve kayınvalidenizle konuştunuz mu bu konuyu, böyle biz bakarız ederiz derler ama son anda bişey derler üzülmeyin o yüzden sordum, benimde iki çocuğum var küçüğü 17 aylık, işe girmem lazım eşime destek için kıra da oturuyoruz tam iş bulacağım herşey ciddiye biniyor bizimkiler yok şöyle oldu böyle oldu o iş elden gidiyor. Sonra tekrar sen bul biz bakarız deniliyor ama hep aynı şeyler yoruldum 😂 bende maaşı iyi bir iş bulup Bakıcı tutup öyle çalışmayı düşünüyorum artık çünkü yarı yolda çok kalacağım için.