Leylabngll anneyimben08 Canm ovulasyon testi kullandın mı benim de bat 31 Aralık yumurtlaman ne zamandı
anonimhesapp 28 gibi olurum bende diye düşünüyorum yumurtlama olalı 5 gün oldu ama sıfır belirti ve his yine olmadı muhtemelen 🥲
anneyimben08 anonimhesapp oyle kotu dusunme cogu insan belirti yasamadan da hissetmiyor Benim annem mesala farketmemis
anneyimben08 Leylabngll bu sabah adet olucakmisim gibi his vardi hafif sanci kan gelicek gibi hissedersin ya oyle iste
Leylabngll smyyy95 Hadı bakalım hayırlısı ınsaAllah güzel sonuçların olsun benımde normalde bat 29 ama ben 2 gün gecıkmelı olarak şartladım kafamda bır ıkı gün oynuyor çünkü
smyyy95 Leylabngll hakkımızda hayırlısı bugün yumurtlamadan sonra 6. Gün zor tutuyorum test yapmamak için 🤣