Asekrn Hanımlar doktora gittim cinsiyet öğrenmeye ama doktor hiç bişey söylemedi sadece iki bacak arası bi çıkıntı var kesin bilmemiz için beklemek lazım dedi böyle olup kız olma ihtimali varmı 🙈
GokAnne Benimde 13.haftada erkeğe benziyor kabarıklık var gibi 16da gel netleşir dedi merakla bekliyorum haftaya kontrolüm var değişir mi çok merak ediyorum 😂
ikizlerimibeklerken95 GokAnne Allah gönlüne göre versin bana da 15.haftada 2 erkek dendi 17.haftayı dolduruyorlar bence değişebilir bütün erkekti sonradan kız dediler yorumlarını beğenip manifestliyorum ay yavrularımın zoruna gitmesin ama kim olsa biri kız biri erkek ister ☺️
GokAnne ikizlerimibeklerken95 gerçekten öyle. Söylerken bile çekiniyor insan çok garip ama ikisinide yaşamak herkes ister bence de🥰 Allah herkesin gönlüne göre sağlıklı hayırlı evlatlar versin inşallah