Rojdiyebiri Kızlar betanız kaçtı nasıl ilerledi benim bugün ve yarın kaç olur acaba tahminde bulunabilir misiniz veya beta tahmini eden bi site uygulama yok mu ya
Melike3506 Rojdiyebiri beta her kişi de her gebelikte farklı seyreder net bir değer verilemez hiç bir zaman
busu1 Rojdiyebiri Bugün 10 ise 2 gün sonra 30 olması lazım mesela. İnip çıkmaması lazım 30dan 20ye düşmemesi lazım yani. Senin nasıl ?
sunbloom123 Rojdiyebiri her gebelikte değerler çok değişir ama 2 günde bir 2 katı artması gerekir betanın
Rojdiyebiri busu1 ya benim iyi ilerliyorda en son 15 aralıkta kan verdim yarın ilk ultrason randevum var acaba keseyi görecek miyim onu merak ediyorum bugün tam 5+0 olduk betam da 10 aralık 15.17 12 aralık 50.64 15 aralık 208
busu1 Rojdiyebiri artis çok güzel ama boşuna gitme erken gözükmez kese 4000 üstü karindan 4000 altı vajinal gözüküyor
tupbeybi Rojdiyebiri canım herkesin betası farklı çalışıyor. Bazısı çok erken salgılıyor, bazısı 3-4 kat artıyor vs. Ben de 5+1deyim bugün. 10 Aralık 221 12 Aralık 684 çıktı Yarın ben de kontrole gidicem. Gecen cuma doktorumu aradım cuma gel görürüz demişti
Anne13 Rojdiyebiri benim reglim 2 gün geçti beta 107 yedi bir gün sonra 205 oldu sonra araya bir gün koyduk baktk 500 du saglikli dedi geçen hafta kalp atışını dinledim çok şükür Allah isteyen herkese yaşatsın inşallah bu duyguyu