ebrncet Kızlar selam 14+4 haftalığım ama iştahım sıfır sabah kalkınca bir dilim ekmeği bile yiyesim gelmiyo canımın çektiği hiçbir şey yok ne fast food ne makarna ne çorba hiç benim gibi ola var mı ne zaman düzelir ya
Kitii Sizlere bisey sormak isdiyorum gebelik oncesi yani adet geciknesine daha varken bir tepkiler oldumu hic anladınzmı gebe olucagınızı yoksa aynı adet oncesi agrılarmı bilgi verirseniz sevinirim 🩷