tsknbbk bana sordunuz sanırım, hayır herhangi bir işlem olmadı sadece bu aydan umutlu değilim, ilaç iyi etki etmemiş, reglini beklicez, regl olunca aynı şekilde femarayı kullanıp sonra takibe geliceksin daha sıkı takibe alalım seni. Bu kadar. Ben soğan kürü yaptım ya onunla gitti bence o içe olan kanama ben öyle düşünüyorum