Anneolmak38 canım sana şunu söylemek isterim ki önce eşinde muayene olsun onun spermlerde de gerilik olabilir hemen sıkıntıyı kendinde arama bende 2.5 yıllık evliyim bir kaç gün içinde doğum yapicam ama bundan öncesinde bende böyle bir süreçten geçtim yaklaşık 5 ay filan korundum sonrasında olmuyor diye korktum kadın doğuma gittim bana sende hiç bir sıkıntı yok dedi ve beni infertiliteye gönderdi oraya git dedi oraya gittim benide alltan muayene etti ve git rahim filmi çekil burda bir sıkıntı görünmüyor dedi eşim için üroloji sperm testi istedi ve eşimin ileri sperm yavaştı onun için bir ilaç verdi 3 ay içinde etkisini gösteriyordu ilaç yaklaşık 250 tl iyi ve bana avrupa yakasında çakmak erdem hastanesinde bir doktor önerdiler 2 kere gittim hiç bir sıkıntı yok yumurta atıyormusun ona bakalım dedi ve baktı yumurta atıyordum tam zamanında bekleyin olur dedi ben rahim filmi fiyatlarını araştırdım baya pahalıydı ve tam 3 ay sonunda ben hamile kaldım kafadan cikardigim ay ölü vermiş hiç farkında bile değildim ve şuan 9 aylık hamileyim her an doğurabilirim esinde muayene olsun yine bir sikinti cikmazsa esindede o zaman cekil ama kafandan cikarip bekle derim gercekten kafandan cikarinca oluyor