caglartrr Ya kızlar benimde 3 gün gecikti 1 haftdr kasıklarımda batma gerilme gibi ağrı var bugun de belime vurdu ama az önce test yaptım nimo marka negatif çıktı napyım
Admsarzu Meliss- benimki planlı gebelikti çatlama 13 temmuzda gördüm 24 temmuzda clear Blue digital hafta veren test almıştım bana 1+2 yazdı adetime sanırım 4 gün falan vardı
Meliss- Admsarzu 🥹sağlıkla kucağınıza alın inşallah bana da dua eder misinnn benimde planlı 12-13 Aralık Pik 14 Aralık çatlama gördüm bende 🥰 bekliyorum bakalım 28 Aralık adet günüm bende o test ile 4 gün kala yapsam çıkar inşallah belirtin var mıydı peki