Melisssa3 23 haftalık hamileyim kızlar 2 gündür çok az hissediyorum yani ondan önceki gün kıpır kıpır dı 2 gündür tık yok korkmalı mıyım normal mi
Leontiine Melisssa3 normal canım bu haftadan sonra yeni yeni başlarsın düzenli hissetmeye. Şimdi o hareket ediyordur ama kuvvetli değil daha her hareketini anlamayabilirisn