acelyasen Uzun süre gebe kalamayan biri olarak gebelik testlerini hayatınızdan çıkarmanızı öneririm psikoloji bozmaktan başka hiçbir işe yaradıkları yok yalancı pozitifler ya da hamileyken negatif çıkmaları bu tür olaylar çok oluyor bu yüzden kesinlikle testleri hayatınızdan çıkarın ve reglinizin geçmesini bekleyin ve direk kan verin ya da reglinizi bir hafta geçtikten sonra öyle test yapabilirsiniz Umudunuzu kaybetmeyin Rabbim bizleri anne olmaya hazır ve nazır bir şekilde yarattı herkesin kısmeti bir gün kendisini bulacak bu tür düşüncelere girerek daha da stres olmayın Rabbim bir an önce kucağınızı doldursun inşallah