betulmommy Dün ıslaklık hissedip baktım kahverengi leke gelmiş doktora gözüktüm kendini yorma dedi bebekte iyiymiş tekrar progestan başladı ama ben yinede korkuyorum bu haftada olması canımı sıktı, yaşayan var mı?