Saimenur hemen herkeste oluyor bu bence, özellikle daha önce kaybınız varsa daha da çok oluyor. Ama en nihayetinde sen dikkat ettikten sonra kaybedeceksen de doğacaksa da senin elinde değil, ne olacaksa o oluyor, boştan yere kaygılanmamak gerek diyorum kendime :)