hd_d Deleted33000 oda sey icinmis askom önceden erkek bebege verilen onemden dolay denkis bir lafmis kizin olursa corkinlesir oğlun olursa guzellesirsin yani eskilerin yaptigi bi güzelleme 😅
hd_d LadyX evet askm taaa eskiden bile erkek bebege önem ve deger veriyorlarmis o yüzden böyle denmiş 😅
LadyX hd_d çok kınadım bu görüşü 🤣 demek ki hepsinin altında bir şeyler yatıyor. Lohusa anne uyursa bebeğini al kaçırır filan ne acaba
hd_d LadyX ay evet bide o varrr😅 hani kanammiz oluyor ya abdest falan alamiyoruz daha cok korkuturlarmis 😅 o yüzden anne ve bebek yalniz birakilmazmis mesela ben bunu da yanlis olduğunu düşünüyorum lohusa anneyi korkutmaktan baska bisey degil
juli_naz LadyX bir kız bebek sonrası bir erkek yapmak gerek işte .. yaş kaç olursa olsun 🤣ben 40 tan sonra estetik ve botoks harcaması yapmak istemediğim için erkek dogurdum 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
LadyX juli_naz aa bir de şunu duyduğumda çok kızmıştım “lohusanın mezarı 40 gün açık kalır” ne kadar çirkin bir laf bu. Muhtemelen eskiden zor şartlarda doğum yapıyorlardı hastalık çoktu tıp ilerlememişti o yüzden anne veya bebekleri vefat edebiliyordu
LadyX Havin49_ üffff her şeye de karışmak için bir bahaneleri var zaten aman adım atarken bile onlara soralım biz. Fark ettim de erkeklere yönelik neden hiç HURAFE yok??? Baba anneye iyi davranmazsa ölür filan diye ahahahah
LadyX hd_d ben yalnız kaldım gayet de 😂 hiç de korkmadım hiç de bir şey olmadı bence hepsi psikolojik
zfrnemos LadyX sogan normalde de koyuyorum ben eger burnum tıkalıysa grıp nezle falansam rahatlatıyo 😂😂 belkı cocuk rahat nefes alsın dıye koyuyolardır
hd_d LadyX evet valla kesinlikle öyle bende bu tarz soylemlere marux kalmamak icin gebeligimi saklıyorum nssil rahatim anlatamam🤣