Hanımlar öncelikle merhaba, aynı şeyleri yaşayanlar olabilir diye bilgilendirme amaçlı yazıyorum.
Dün evde sağ yan sancım başladı 12:30 gibi ufak ufak. Bacağıma ve belime yayılıp artarak devam etti dalga dalga. Önce 1 saat arayla oldu, sonra yarım saate indi, sonra 15 dkya. Doktoru arayıp gittik hemen, nstde düzensiz sancı çıktı. (38-57 arası) Doktor ultrasonda baktı bebeğin hareketleri iyi, sonra karnıma elle ebe baktı sancı görünüyor. Öyle olunca doktor da emin olamadı bi dur bakalım dedi; sonra serum verdiler bidaha nstye bağladılar. Bu sefer iyi çıktı. Taburcu etti, evde takip edeceğiz eğer yeniden sancı olup da dinlenmeyle geçmezse yatış vereceklermiş. Serviks uzunluğu 30mm, herhangi bir akıntı, kanama, su gelmedi. Ufak ufak oluyor halen sancı. Bir gün öncesinde 6bin kadar adım atmıştım doktor buna bağladı. Bu tarz yorulmanın acısı 12-24 saatte çıkarmış. Hepimizin yavrusu gününde sağlıkla gelsin inşallah 💙🙏🏻