Sehersahin01 Merhabalar dün hastaneye gittim 5 haftalık gebelik var keseyi gördüm bebek var ama kesenin dışında bir kanama olduğunu söyledi doktorum dinlenmen ayaga kalkmama lazım dedi neden dolayı olduğunu bilmiyorum başına gelen var mı böyle bir durum
samira555 Sehersahin01 bende yaşadım aynısını ve ara ara oldu yine lekeler progestan fitil kullandım her akşam allaha şükür şuan 31 haftalığız
halefsu Bendede olmuştu hatta üdrardan sonra damarlı damarlı küçücük parça gelmişti yatmaya gayret ettim sabah akşam iğne oldım