Gizliyim bende 4 aylığım yılbalından sonra başlıcam alışverişe. Mayıs sonu haziran balı gibi doğumum. Öğrenmek için anneme sordum 2-3 tane hastane çıkışı lazım dedi. Zıbınlarını uzun kollu al dedi üstüne yine uzun kollu kıyafet hava sıcak olsa da vücut ısılarını kontrol edemiyorlar dedi