Şimdi geldim sağlık ocağından ehh yani dedi artış istediğimiz kadar olmamış kadın doğuma görünmem gerektiğini söyledi. Bende ona henüz adet günümün bile gelmediğini söyledim en azından geçtikten 4 gün veya bir hafta sonra kan testi verip öyle gitmek istediğimi söyledim